• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 18

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ОПТИМИЗИРАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА ПРОГРАМИТЕ ЗА ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ ЧРЕЗ АНАЛИТИЧНО ИЗВЛИЧАНЕ НА ЗНАНИЯ ОТ ДАННИ 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Krastevich, Todor; Smokova, Marusya (АИ "Ценов", 2011)
В настоящото изследване, наред с конвенционалния RFM модел, са съставени и приложени няколко алтернативни модела за оптимизиране на ефективността на програми за директен маркетинг, базирани на техники за аналитично извличане ...
Thumbnail

ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ИЗМЕРВАНЕ И МОНИТОРИНГ НА ИНДИВИДУАЛНИЯ КВАЛИФИКАЦИОНЕН ПРОФИЛ НА СТУДЕНТА (КВАБАР-С) 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Кузнецов, Юрий; Башев, Костадин (АИ "Ценов", 2009)
Получаването на висока професионална квалификацията и повишаването на шансовете за професионално реализация на студентите са сред приоритетните цели в управлението на всяко съвременното висше училище. Дискусиите за ...
Thumbnail

АНАЛИЗ НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ ВЪВ ВИРТУАЛНА КОЛАБОРАТИВА УЧЕБНА СРЕДА 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Башев, Костадин; Krastevich, Todor; Smokova, Marusya; Bashev, Kostadin (АИ "Ценов", 2011)
Настоящото изследване е фокусирано върху анализа на социалните мрежи и възможностите му за идентифициране и изучаване на социални структури в образователния процес. На базата на емпирични данни от онлайн взаимодействията ...
Thumbnail

ОЦЕНЯВАНЕ НА ГОТОВНОСТТА ЗА ПЛАЩАНЕ И НА ЦЕНОВАТА ЧУВСТВИТЕЛНОСТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ИЗБОРНИ ЕКСПЕРИМЕНТИ 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Krastevich, Todor; Smokova, Marusya (АИ "Ценов", 2012)
С настоящото изследване се демонстрира емпиричен подход за измерване на готовността за плащане на потребителите на образователните услуги, предлагани в субституционен контекст и среда на ниска прозрачност на действителната ...
Thumbnail

ПРЕДИКТИВЕН АНАЛИЗ НА ТЪРСЕНЕТО НА ПАКЕТНИ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННИ УСЛУГИ С ДИСКРЕТНИ ИЗБОРНИ МОДЕЛИ 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Krastevich, Todor; Smokova, Marusya (АИ "Ценов", 2013)
Обект на настоящото изследване е потребителският избор на пакетни телекомуникационни услуги, а предмет – възможностите за неговото обясняване и предсказване на базата на меню базирани изборни модели. В студията се демонстрира ...
Thumbnail

ПРЕДИКТИВЕН АНАЛИЗ НА КЛИЕНТСКИТЕ РЕАКЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Krastevich, Todor; Smokova, Marusya (АИ "Ценов", 2015)
Традиционните модели за предсказване на потребителската реакция изхождат от презумпцията, че ефикасността на маркетинговите кампании може да бъде измерена чрез оценяване на индивидуалната вероятност за реакция. Този подход ...
Thumbnail

Изграждане на Уеб-базирана система за панелни изследвания на тенденциите в потребностите от следдипломно обучение по икономика. 

Кръстевич, Тодор; Георгиева, Теодора; Йорданов, Радослав; Смокова, Маруся (АИ "Ценов", Свищов, 2005)
Thumbnail

Предиктивно моделиране на потребителския избор (Сравнение на агрегиран логит модел с модели от латентен клас и йерархичен бейсов анализ на базата на дискретни конджойнт данни за сектора на бързооборотните потребителски стоки). 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся (АИ "Ценов", Свищов, 2007)
Thumbnail

Аналитично управление на взаимоотношенията с потребители на образователни услуги чрез предиктивни модели. 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Кузнецов, Юрий (АИ "Ценов", Свищов, 2008)
Thumbnail

Проектиране и изграждане на система за измерване и мониторинг индивидуалния квалификационен профил на студента (КВАБАР-С). 

Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Кузнецов, Юрий; Башев, Костадин (АИ "Ценов", Свищов, 2009)
  • 1
  • 2

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis SectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Кръстевич, Тодор (18)
Смокова, Маруся (13)Krastevich, Todor (7)Smokova, Marusya (7)Башев, Костадин (3)Кузнецов, Юрий (3)Bashev, Kostadin (1)Petkova, Veneta (1)Reshetkova, Atanaska (1)Георгиева, Теодора (1)... View MoreSubjectдихотомен и мултиномиален логит (2)модели с дискретния избор (2)потребителски избор (2)прогностичен анализ на потребителското търсене (2)продажбени трансакции (2)теория на случайната полезност (2)bundled telecommunications services (1)business intelligence system (1)customer response modelling (1)customer-base analysis (1)... View MoreDate Issued2020 - 2022 (3)2010 - 2019 (8)2000 - 2009 (6)1998 - 1999 (1)Has File(s)Yes (18)

Contact Us | Send Feedback