Search
Now showing items 1-3 of 3
Моделиране на вероятностния избор при покупка
(Tsenov Publishing House, 2021)
В това изследване се систематизират теоретичните основи на математическото моделиране на потребителското поведение в процеса на избор в контекста на теорията на случайната полезност. Фокусът е насочен върху някои аспекти ...
Моделиране на вероятностния избор при покупка
(Tsenov Publishing House, 2021)
В това изследване се систематизират теоретичните основи на математическото моделиране на потребителското поведение в процеса на избор в контекста на теорията на случайната полезност. Фокусът е насочен върху някои аспекти ...
Разкриване на закономерности при пазаруване в среда на големи данни
(Tsenov Publishing House, 2022)
В тази студия представяме възможностите за приложение на избрани алгоритми за бързо откриване на закономерни, често срещани и повтарящи се модели на поведение при пазаруване на продукти или услуги, купувани едновременно ...