• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 69

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

РАЗВИТИЕ НА ЛИДЕРСТВОТО ЗА ПОСТИГАНЕ ЦЕЛИТЕ НА УСТОЙЧИВОТО РАЗВИТИЕ 

Чиприянов, Михаил; Чибурене, Ядвига; Чиприянова, Галина; Маринов, Иван; Веселинова, Надежда; Цанов, Емил (Tsenov Publishing House, 2019)
Устойчивото потребление и производство, икономическият растеж, заетостта, инфраструктурата, устойчивото управление на природните ресурси, изменението на климата и др. изискват решения и действия, които да бъдат осъществени ...
Thumbnail

ПРЕИМУЩЕСТВА ЗА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ ОТ СЕРТИФИЦИРАНЕТО ИМ ПО ISO 9001 

Илиева, Любка (Tsenov Publishing House, 2019)
Глобализацията и свободното движение на стоките и услугите поставят българските предприятия пред нови възможности за постигане на конкурентно предимство, базирано на качеството. Проучването на този проблем в икономическата ...
Thumbnail

ВЛИЯНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИТЕ ПРОМОЦИИ ВЪРХУ ЦЕННОСТТА НА БРАНДА 

Марчевски, Иван; Любенова, Венета (Tsenov Publishing House, 2019)
Настоящото изследване поставя акцент върху ефектите от потребителски промоции, като негов предмет е влиянието на типа и честотата на потребителските промоции върху измеренията на ценността на бранда. Изразената водеща роля ...
Thumbnail

ИЗМЕРВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ ОТ ОМНИКАНАЛНО ПРЕЖИВЯВАНЕ 

Решеткова, Атанаска; Горанова, Пенка (Tsenov Publishing House, 2019)
Повечето потребителски марки днес се предлагат както във физически, така и в онлайн магазини, а специалистите по маркетинг непрекъснато търсят нови начини да контактуват и ангажират клиентите си. Все повече компании се ...
Thumbnail

СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКО РАЗВИТИЕ НА БЪЛГАРСКОТО ПРИДУНАВИЕ – ТЕНДЕНЦИИ И ПЕРСПЕКТИВИ 

Колева, Росица; Ангелова, Поля; Захариева, Галина; Касабова, Стела; Кушева, Галя; Александрова, Александрина (Tsenov Publishing House, 2019)
По проблемите на социално-икономическото развитие на българското Придунавие липсват изчерпателни теоретични и практически анализи. Научните публикации и емпиричните изследвания за демографското и социалното развитие, за ...
Thumbnail

ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ЕКОЛОГИЧНИ РЕГУЛАЦИИ ВЪРХУ МЕЖДУНАРОДНАТА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ПРЕДПРИЯТИЯТА ОТ ХИМИЧЕСКАТА ПРОМИШЛЕНОСТ В БЪЛГАРИЯ 

Саркисян-Дикова, Карина; Боянов, Борислав (Tsenov Publishing House, 2019)
Актуалността на изследването произтича от наличието на ограничен брой задълбочени изследвания, поставящи акцент върху ефектите от изследваните регулации върху международната конкурентоспособност на фирмите. Основната цел ...
Thumbnail

ИЗМЕРЕНИЯ НА БЕДНОСТТА В БЪЛГАРИЯ – СТАТИСТИЧЕСКИ АСПЕКТИ1 

Ангелова, Поля; Шопова, Маргарита; Върбанов, Тихомир; Моллов, Йордан; Цветанова, Иванка (Tsenov Publishing House, 2019)
Борбата с бедността и социалното изключване е сред най-актуалните проблеми на съвременното обществено развитие и приоритет на социалната политика в национален и европейски мащаб. Основната цел на настоящата студия е да се ...
Thumbnail

ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПОВИШАВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА ДАННИТЕ ОТ ОНЛАЙН АНКЕТИ 

Йорданов, Радослав (Tsenov Publishing House, 2019)
С появата и развитието на интернет и свързани с него приложения се промениха много области на обществения живот. Промениха се и начините за набиране на маркетингова информация. Все по-рядко анкетите се отпечатват на хартия ...
Thumbnail

ТЕРИТОРИАЛНО РАЙОНИРАНЕ НА Р БЪЛГАРИЯ – ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ 

Борисов, Борислав; Богданова, Маргарита; Сирашки, Христо; Парашкевова, Евелина (Tsenov Publishing House, 2019)
Новото териториално деление е една от най-горещите теми в регионалната политика на страната. Не случайно го наричат „кутията на Пандора“, тъй като пред регионалните и местни власти възникват въпроси, свързани с инструментите ...
Thumbnail

СЪВРЕМЕННИ ИЗМЕРЕНИЯ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ 

Божинова, Марияна; Личев, Тихомир; Тодорова, Любомира; Павлов, Павлин; Георгиева, Кристина (Tsenov Publishing House, 2019)
Развитието на туризма е свързано с необходимостта от управление на туристическите дестинации. Пред туристическия бизнес стоят въпроси, свързани с установяване предпочитанията на туристите и идентифициране на подтикващите ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis SectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorАнгелова, Поля (2)Парашкевова, Евелина (2)DZHAPAROV, Plamen (1)GEORGIEVA, Daniela (1)GOSPODINOVA, Silvia (1)Güney, Emre (1)Itach, Yaakov (1)Kamenov, Kamen (1)Kanev, Metody (1)KANEVA, Aglika (1)... View MoreSubjectбанки (3)банкова система (3)banks (2)||| (2)банков сектор (2)бедност (2)застраховане (2)застрахователен пазар (2)конкурентоспособност (2)образование (2)... View MoreDate Issued
2019 (69)
Has File(s)
Yes (69)

Contact Us | Send Feedback