Студии: Recent submissions
Показване на публикации 1161-1180 от 1242
-
Иновационна политика на Република България в предприсъединителния процес към ЕС.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2004) -
Насоки за усъвършенстване счетоводното отчитане на банковото кредитно посредничество.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Имуществото и дейността на инвестиционното дружество през призмата на счетоводството.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Икономическите заемки от романски произход и българската лексикографска литература.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Методика за формулиране стратегията на диверсификация в предприятието.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Организационно-технологичен профил на дейността на застрахователния агент.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Приближаването на функции в икономическите изследвания (моделиране добивите на земеделските култури).
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Устойчивост на управленския процес.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Миграция, преки чуждестранни инвестиции и търговия.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Макроикономическата среда и перспективите за членство на България в Европейския съюз.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Разработване на интегрирани маркетингови комуникации.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Митническото сътрудничество в условията на евроинтеграция.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Опит за теоретическа конструкция и емпирична идентификация на средния социален слой.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
Разходи за ремонт и други последващи разходи – счетоводни и данъчни аспекти.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002) -
Възможности за промяна на държавната политика към малкия и средния бизнес в България в условията на преход.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002) -
Интернет реклама и традиционният маркетинг.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002) -
Възможности за анализ на задлъжнялостта на бизнесорганизациите.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002) -
Методологически проблеми на междукултурните маркетингови проучвания.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002)