Студии: Recent submissions
Показване на публикации 1201-1220 от 1242
-
Застраховане на кредитополучателите.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Политико-административни отношения между общините и държавата.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Исторически и методологически аспекти на проблема за същността на нравствените приоритети.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Промишлените агломерации като основна форма на териториалната организация на стопанството.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Науката като идеология (върху някои от трудовете на Файерабенд).
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Характер и особености на маркетинговата концепция в сферата на услугите.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Разсъждения върху ролята на преките чуждестранни инвестиции при прехода към пазарно стопанство.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Аспекти в подхода към счетоводния модел.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Стагфлация – същност и източници.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Валутният борд в България (Изпитание на очакванията).
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Амбивалентните ситуации в мениджмънта.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Дилеми за преструктуриране на осигурителната система в България.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Тенденции и проблеми в развитието на информационната инфраструктура.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Проектно планиране (ескиз).
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Детерминанти и ефекти на отворената икономика.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Институционални особености на Сметната палата.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1998) -
Теоретични основи на управленския контрол във фирмата.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1998) -
Статистическите показатели за кредитите и информационното осигуряване на управлението им.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1998) -
Стратегически маркетингов подход (цели стратегии, инструменти).
(АИ „Ценов”, Свищов, 1998)