• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАРКЕТИНГОВИТЕ АЛИАНСИ – СЪВРЕМЕННА СТРАТЕГИЯ ЗА ФИРМЕНА ИНТЕГРАЦИЯ

Thumbnail
View/Open
n12_108_tom3_tom_III_.pdf (363.5Kb)
Date
2016
Author
Григорова, Ваня
Metadata
Show full item record
Abstract
Настоящата разработка разглежда алиансите в маркетинга като стратегия на съвременните фирми, но и структура, възникнала в резултат от интеграционните процеси. Тя поставя на преден план три основни момента – спецификата на тези алианси като вид маркетингови мрежи, техните характерни черти, целевите ефекти и ограничения при създаването им. Целта е да се представи този вид формирование като средство за преодоляване на конкурентния натиск в условия на динамична пазарна среда.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3000
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback