Show simple item record

dc.contributor.authorГоранова, Пенка
dc.contributor.authorТананеева, Живка
dc.date.accessioned2016-11-15T11:46:46Z
dc.date.available2016-11-15T11:46:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3006
dc.description.abstractСъвременните информационни технологии позволяват в туризма да се използват различни начини за взаимодействие между производител, посредник и купувач. Формата на фирмената интеграция може да бъде ориентирана по хоризонтала, вертикала или по диагонала на дейностите по веригата на създаване на стойност. Основната цел на доклада е изясняване същността на франчайзинга като съвременна система за маркетингова вертикална интеграция и очертаване тенденциите на развитие на българския хотелски пазар.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;15
dc.subjectвертикални маркетингови системиbg_BG
dc.subjectфирмена интеграцияbg_BG
dc.subjectфранчайзингbg_BG
dc.subjectхотелски веригиbg_BG
dc.titleВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record