• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ

Thumbnail
View/Open
n15_128_tom3_tom_III_.pdf (266.4Kb)
Date
2016
Author
Горанова, Пенка
Тананеева, Живка
Metadata
Show full item record
Abstract
Съвременните информационни технологии позволяват в туризма да се използват различни начини за взаимодействие между производител, посредник и купувач. Формата на фирмената интеграция може да бъде ориентирана по хоризонтала, вертикала или по диагонала на дейностите по веригата на създаване на стойност. Основната цел на доклада е изясняване същността на франчайзинга като съвременна система за маркетингова вертикална интеграция и очертаване тенденциите на развитие на българския хотелски пазар.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3006
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback