Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСирашки, Христо
dc.date.accessioned2016-11-24T12:24:06Z
dc.date.available2016-11-24T12:24:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3067
dc.description.abstractСистемата за управление на качеството на дадена организация се разработва за задоволяване на вътрешните потребности при управлението на организацията. В нея се включва съвкупността от организационната структура, процедурите, процесите и необходимите ресурси за осъществяване на управлението на качеството. Нейният обхват трябва да бъде съобразен с постигането на поставените цели за подобряване на качеството.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;48
dc.subjectКачествоbg_BG
dc.subjectуправление на качествотоbg_BG
dc.subjectсистема за управление на качествотоbg_BG
dc.titleУПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО В ОРГАНИЗАЦИЯТА – СТРАТЕГИЧЕСКИ ПОГЛЕД В БЪДЕЩЕТОbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация