• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

КОНЦЕПТУАЛНА РАМКА НА РЕИНЖЕНЕРИНГА В ТЪРГОВСКО ПРЕДПРИЯТИЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
20d53e821e5a7c79e1c0f39829a870e5083126aa40a24a3f3cb15e08c4fef313.pdf (428.6Kb)
Дата
2016
Автор
Бонева, Антоанета
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В статията се акцентира върху реинженеринга, предпоставките и насоките за неговото внедряване в търговската дейност. В хода на изследването се анализира реинженерингът като управленска концепция, очертават се основни възможности за преструктуриране на търговската дейност.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3328
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка