• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПОСТИГАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ

Thumbnail
View/Open
302b1d03b9202e3a939f469fa6972111da1330cb996f4713ac09cded7a744858.pdf (304.1Kb)
Date
2016
Author
Райкова, Елена
Metadata
Show full item record
Abstract
В настоящата статия авторът си поставя за цел да се анализират, оценят и в необходима степен разграничат конкуренцията и конкурентоспособността в бизнес организациите. Разглеждайки основните стратегии, ролята и методите за оценка на конкурентоспособността на фирмите и организациите, да се изведат стратегии за постигане на ефективно управление. За потвърждаване на поставената цел са поставени следните задачи: 1. Анализ, оценка и разграничаване на понятията конкуренция и конкурентоспособност. 2. Изследване ролята на конкурентоспособността и методи за оценка. 3. Да се изведат стратегии за постигане на ефективно управление въз основа на SWOT анализ.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3335
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback