• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РАЗВИТИЕ НА ИДЕЯТА ЗА СОЦИАЛНИТЕ ОТГОВОРНОСТИ НА БИЗНЕСА

Thumbnail
Изглед/Отваряне
e78e0beedec32ef93550f7f1ebb915316d9c6bdeb30e1c13cb0522302b0af1ff.pdf (287.4Kb)
Дата
2016
Автор
Иванова, Деница
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В статията се разглежда понятието Корпоративна социална отговорност (КСО), считано за един от най-важните моменти, обвързани с бизнеса. Отразени са моменти, свързани с важността от това, един бизнес да бъде социално отговорен, и всички положителни за обществото последици. Анализирани са идентифицирането, особеностите и обхватът на КСО, както и положителните, и отрицателните страни на социалната отговорност (СО). Този анализ е проследен още от историческото развитие на идеята за СО на бизнеса. Разгледани са обществените и политическите аспекти на идеята за социалните отговорности на бизнеса.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3336
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка