Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorИванова, Деница
dc.date.accessioned2017-07-26T17:22:51Z
dc.date.accessioned2017-07-26T17:22:57Z
dc.date.available2017-07-26T17:22:51Z
dc.date.available2017-07-26T17:22:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3336
dc.description.abstractВ статията се разглежда понятието Корпоративна социална отговорност (КСО), считано за един от най-важните моменти, обвързани с бизнеса. Отразени са моменти, свързани с важността от това, един бизнес да бъде социално отговорен, и всички положителни за обществото последици. Анализирани са идентифицирането, особеностите и обхватът на КСО, както и положителните, и отрицателните страни на социалната отговорност (СО). Този анализ е проследен още от историческото развитие на идеята за СО на бизнеса. Разгледани са обществените и политическите аспекти на идеята за социалните отговорности на бизнеса.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries11;46
dc.subjectкорпоративна социална отговорностbg_BG
dc.subjectсоциална отговорностbg_BG
dc.subjectбизнесbg_BG
dc.titleРАЗВИТИЕ НА ИДЕЯТА ЗА СОЦИАЛНИТЕ ОТГОВОРНОСТИ НА БИЗНЕСАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация