Show simple item record

dc.contributor.authorДимитрова, Теофана
dc.date.accessioned2017-11-16T14:24:32Z
dc.date.accessioned2017-11-16T14:24:38Z
dc.date.available2017-11-16T14:24:32Z
dc.date.available2017-11-16T14:24:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3380
dc.description.abstractАдекватното определяне на мястото на организацията във външната среда спрямо другите в отрасъла служи като основа на стратегически решения, обединява всички ресурси и дейности, детерминира постигането на успех и изграждането на устойчив бизнес. Статията представя един слабо познат (в теорията и практиката на маркетинговия мениджмънт) инструмент за анализ на стратегическата позиция и оценка на действието – SPACE анализът. В нея се демонстрират и част от достойнствата на метода. В същото време се систематизират някои от найчесто използваните SPACE фактори за оценка на стратегическата позиция въз основа на проучена руско- и англоезична специализирана литература. Приложението на метода се апробира на примера на индустриално предприятие от сектор „Производство на вина от прясно грозде”.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries3;2
dc.subjectмаркетингов мениджмънтbg_BG
dc.subjectSPACE анализbg_BG
dc.subjectви- нарска индустрияbg_BG
dc.titleОЦЕНКА НА СТРАТЕГИЧЕСКАТА ПОЗИЦИЯ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА ПОСРЕДСТВОМ SPACE АНАЛИЗbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record