• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОЦЕНКА НА СТРАТЕГИЧЕСКАТА ПОЗИЦИЯ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА ПОСРЕДСТВОМ SPACE АНАЛИЗ

Thumbnail
View/Open
901fcc0f6c51b47ccd6859a103052c0384040ecf7838fe0ddf182a47c1c3e9d4.pdf (2.435Mb)
Date
2017
Author
Димитрова, Теофана
Metadata
Show full item record
Abstract
Адекватното определяне на мястото на организацията във външната среда спрямо другите в отрасъла служи като основа на стратегически решения, обединява всички ресурси и дейности, детерминира постигането на успех и изграждането на устойчив бизнес. Статията представя един слабо познат (в теорията и практиката на маркетинговия мениджмънт) инструмент за анализ на стратегическата позиция и оценка на действието – SPACE анализът. В нея се демонстрират и част от достойнствата на метода. В същото време се систематизират някои от найчесто използваните SPACE фактори за оценка на стратегическата позиция въз основа на проучена руско- и англоезична специализирана литература. Приложението на метода се апробира на примера на индустриално предприятие от сектор „Производство на вина от прясно грозде”.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3380
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback