• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОПТИМИЗАЦИЯ НА ФИНАНСОВИТЕ РЕСУРСИ НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО В БЪЛГАРИЯ ЧРЕЗ ОБГРИЖВАНЕ НА ПАЦИЕНТИ В ДОМАШНА СРЕДА

Thumbnail
Изглед/Отваряне
61c310202b1d21f46b7c9f88cb5962c4880457e2193ddcb9e5f01cbe9760bf86.pdf (600.4Kb)
Дата
2017
Автор
Tодоровска, Надежда
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Здравеопазването в България се базира на болничната по¬мощ. Съгласно Европейския индекс на потребителя за 2016 година страната ни е на първо място по болничен престой. В малките населени места обаче издръж¬ката на болнични лечебни заведения се оказва твърде скъпа и нерентабилна. Това налага развитие на нов вид здравни услуги, с които да се търси намаляване на разходите и оптимално включване на специализираната работна ръка в соци¬алния и здравения сектор. Основната цел на статията е да се разгледат и анали¬зират възможностите за намаляване разходите в здравеопазването чрез въвеж¬дане на система за интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, което изисква изграждането на междинно звено – Центрове „Домашни грижи“. Изследвани и анализирани са резултатите от пилотен проект на Българския червен кръст, Министерството на здравеопазването и Министерството на труда и социалната политика, с помощта на който във Врачанска област през 2012 г. започна предоставянето на интегрирани услуги на възрастни хора с хронични заболявания и трайни увреждания в техните домове
URI
http://hdl.handle.net/10610/3408
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка