• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРОУЧВАНЕ ПРИЛОЖЕНИЕТО НА ИНОВАТИВНИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПЛАТФОРМИ КАТО ЧАСТ ОТ ОБУЧЕНИЕТО В ОКС „БАКАЛАВЪР” ‒ „ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ” И „СТРАТЕГИЧЕСКО И БИЗНЕС ПЛАНИРАНЕ”

Thumbnail
Изглед/Отваряне
a403f54c2f9b84d94cb9431804b44442.pdf (782.7Kb)
Дата
2017
Автор
Цветанова, Ева
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Основна цел на студията е да проучи приложимостта на електронните обучителни платформи като подходящ иновативен инструмент, който да подпомогне обучението в ОКС „бакалавър” – „Публична администрация” и „Стратегическо и бизнес планиране”. Задачите са свързани с: извеждане на потребителските характеристики на студентите; изследване на потребителски нагласи към предлаганите онлайн допълнителни електронни ресурси; оценяване удовлетвореността на студентите, обучавани в ОКС „бакалавър” по „Публична администрация” и по „Стратегическо и бизнес планиране” от прилагането на иновативните образователни платформи и дефиниране на конкретни препоръки и мерки за повишаване на удовлетвореността на студентите от електронните обучителни ресурси. Тезата е, че специализираните електронни обучителни платформи са приложими като иновативен инструмент, който да подпомага обучението в ОКС „бакалавър” – „Публична администрация” и „Стратегическо и бизнес планиране”, като повишава качеството на придобитите знания и практически умения на студентите в хода на учебния процес и увеличава тяхната конкурентоспособност на пазара на труда. В студията са систематизирани резултатите от количествения анализ на нагласите на студентите спрямо допълнителното е-обучение. За решаване на разкритите от проучването проблеми са изведени конкретни препоръки и мерки, които да подпомогнат създаването на креативен учебен процес.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3841
Collections
  • Алманах "Научни изследвания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка