• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВЛИЯНИЕ НА БРАНДА ВЪРХУ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ПРОДУКТА

Thumbnail
Изглед/Отваряне
52de7060f92c08f78be73dd1e7dd0107.pdf (666.2Kb)
Дата
2018
Автор
Решеткова, Атанаска
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В статията са представени резултатите от каузално изследване, целящо да провери влиянието на бранда върху степента на удовлетвореност на потребителите от продукт в сферата на бързооборотните стоки. Проведен е лабораторен експеримент, в който един и същ продукт е предоставен на две независими групи потребители с и без информация за неговата търговска марка. За анализа на набраните данни за степента на удовлетвореност е използван методът на линейно структурното моделиране, като по-специално внимание е обърнато на резултатите от анализа „важност-резултативност“. Установено е, че наличието на информация за бранда действително повлиява степента на удовлетвореност на потребителите от продукта.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3895
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка