• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МОДЕЛИРАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ НА ПАЗАРА НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ

Thumbnail
View/Open
2f1421e72cea5383f6a9ec52f9a882e8.pdf (1.960Mb)
Date
2018
Author
Гущеров, Никола
Metadata
Show full item record
Abstract
Моделите на потребителско поведение позволяват визуалното представяне във вид на схема на изследвания обект и процесите, които той обхваща, както и измененията, които настъпват в тях при промяна в някои от променливите, влияещи на процеса. Целта на настоя-щата разработка е свързана с извеждането на съдържателен модел, описващ в детайли поведението на потребителите в процеса на за-купуване на стоката електроенергия. Обект на изследването е потребителят на електроенергия, а предмет са приложимите модели, описващи неговото поведение при консумация на стоката. Извършеният анализ показва, че за изпълнението на целта трябва да се отчитат в еднаква степен както емоционалните реакции, норми и социални фактори, така и основните икономически величини (цена, доходи и цена на стоките заместители).
URI
http://hdl.handle.net/10610/3905
Collections
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback