Show simple item record

dc.contributor.authorПетров, Александър
dc.date.accessioned2018-12-13T10:43:27Z
dc.date.accessioned2018-12-13T10:43:27Z
dc.date.available2018-12-13T10:43:27Z
dc.date.available2018-12-13T10:43:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3974
dc.description.abstractВ статията се разглеждат въпросите, свързани с трансформацията на управлението на ИТ обслужването към модел на управление на услуги. Представенo е научно изследване на съвременното състояние на ИТ сървис мениджмънта (ИТСМ). Анализирани са основните проблеми пред внедряването, използването и развитието на ИТСМ, като са предложени начини за тяхното преодоляване.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries13;27
dc.subjectинформационни технологии (ИТ)bg_BG
dc.subjectинформационно обс- лужване (ИО)bg_BG
dc.subjectуслугаbg_BG
dc.subjectИТ сървис мениджмънт (ИТСМ)bg_BG
dc.subjectтрансформацияbg_BG
dc.titleПРОБЛЕМИ НА ВНЕДРЯВАНЕТО, ИЗПОЛЗВАНЕТО И РАЗВИТИЕТО НА ИТ СЪРВИС МЕНИДЖМЪНТАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record