Browsing Статии by Title
Now showing items 1520-1539 of 2677
-
Малките и средните предприятия – идеи за оцеляване и развитие.
(АИ "Ценов", Свищов, 1999) -
МАЛКИЯТ И СРЕДЕН БИЗНЕС И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ
(АИ "Ценов", 2012)Статията е свързана със състоянието в областта на използването на съвременни Интернет технологии в малките и средни предприятия (МСП). В първата част се изследват два основни въпроса – възможности и реалности в интегрирането ... -
Манастирите в Средностаропланинския курортно-туристически район като обект на отдиха и туризма.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1990) -
МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2012)Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за ... -
МАНИПУЛИРАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ – ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ОСНОВИ
(АИ "Ценов", 2007)Общественото мнение се разглежда като хетерогенна смес от рационални убеждения, ирационални стереотипи и емоционални вярвания на отделните ин- дивиди от целевата публика. За консолидирането му се предлагат психологи- чески ... -
Манипулиране на общественото мнение – психологически основи.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
МАРКЕТИНГ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ИНТЕГРАЛНА СВЪРЗАНОСТ” В ДОЛНОДУНАВСКИЯ МАКРОРЕГИОН
(АИ "Ценов", 2011)В настоящата статия разглеждаме проблеми, свързани с отношенията:„Развитие на Долнодунавския макрорегион (ДДМР) – Дунавската стратегия на Европейския съюз” – „Развитие на Единния европейски пазар”. Подчертава се обстоятелството, ... -
Маркетинг на партньорството – вътрешни партньорства.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Маркетингов подход при снабдяването на армията с хранителни продукти.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
МАРКЕТИНГОВИ РЕШЕНИЯ В УСЛОВИЯТА НА РЕЦЕСИВЕН ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2002)In the last ten years of the XXth century Bulgarian economy fall in a very contradictory situation. On the one hand had been done radical transition from strongly centralized economy and directly-plan, ruled economy to ... -
Маркетингови решения за позициониране на крайните точки на дистрибуция.
(АИ "Ценов", Свищов, 1997) -
МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ПРИ ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРЕДЛАГАНЕТО НА ЯЙЦА
(АИ "Ценов", 2010)Политиката на Европейския Съюз в областта на селското стопанство е нормативно уредена в чл. 32-38 от Договора за Европейска Общност и е една от най-сложните и с най-разнообразни мерки на въздействие сред политиките на ... -
Маркетинговият одитинг в бизнеса на фирмите.
(АИ "Ценов", Свищов, 1997) -
Маркетинговият планов процес в контролинговата система.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРА НА ОРГАНИЧНИ ПРОДУКТИ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Органичните продукти се произвеждат в съответствие с определени стандарти за производство. През по-голямата част от човешката история, селското стопанство може да бъде окачествено като органично. След 20 век бяха произведени ... -
Маркетингът в управлението на фирмата.
(АИ "Ценов", Свищов, 1992) -
МАРКЕТИНГЪТ НА СТРАНИЦИТЕ НА СПИСАНИЕ „БИЗНЕС УПРАВЛЕНИЕ” ЗА ПЕРИОДА 1991 – 2011 г.
(АИ "Ценов", 2011) -
Мастер франчайзингът – нов етап в развитието на франчайзинговите взаимоотношения.
(АИ "Ценов", Свищов, 2004) -
Математически модел за изследване процеса на амортизация на дълготрайните активи на фирмата.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Математически разсъждения за счетоводители.
(АИ "Ценов", Свищов, 2005)