Търсене
Показване на публикации 1-10 от 12
ПРИЛОЖЕНИЕ НА КОНЦЕПЦИЯТА BYOD - ПРЕДИМСТВА, РИСКОВЕ И ПОДХОДИ
(АИ "Ценов", 2014)
Мобилните устройства кардинално промениха представите за работа на служителите и за измеренията на съвременния бизнес. Популярността на концепцията BYOD (Bring Your Own Device) се дължи на една от основните характеристики ...
ПОТЕНЦИАЛЪТ НА СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ В БИЗНЕСА НА КОМПАНИИТЕ
(АИ "Ценов", 2015)
Непрекъснато расте популярността на социалните медии. Над
84% от интернет потребителите имат акаунти в социални мрежи и прекарват следно между 2 и 4 часа на ден, а всеки потребител има средно по 195 „приятели“. Работата ...
ПОДХОД КЪМ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ENTERPRISE 2.0 ОТ КОМПАНИИТЕ
(АИ "Ценов", 2013)
В статията са споделени вижданията на автора за успешно използване на Enterprise 2.0 за решаване на 4 групи задачи в предприятието: Мар-
кетинг в Web 2.0 и работа с клиенти на компанията; Взаимодействия с бизнес партньори; ...
НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ СИСТЕМИ ЗА ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС И ЕЛЕКТРОННИ РАЗПЛАЩАНИЯ
(АИ "Ценов", 2014)
Концепцията за новото поколение електронен бизнес (e-Business 2.0, Social Business) се отнася до компании, които интегрират
социалните технологии и инструменти във всички бизнес процеси
както вътрешни, така и външни ...
ОБЛАЧНИТЕ ИЗЧИСЛЕНИЯ И НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ КОРПОРАТИВНИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
(АИ "Ценов", 2011)
Облачният компютинг (Cloud Computing) е най-дискутира-
ната тема през последните няколко години в бизнес средите и сред ИТ специалистите. В първата част на статията се анализират технологичните измерения на облачния ...
МАЛКИЯТ И СРЕДЕН БИЗНЕС И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ
(АИ "Ценов", 2012)
Статията е свързана със състоянието в областта на използването на съвременни Интернет технологии в малките и средни предприятия (МСП). В първата част се изследват два основни въпроса – възможности и реалности в интегрирането ...