Search
Now showing items 1-10 of 22
МАРКЕТИНГ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ИНТЕГРАЛНА СВЪРЗАНОСТ” В ДОЛНОДУНАВСКИЯ МАКРОРЕГИОН
(АИ "Ценов", 2011)
В настоящата статия разглеждаме проблеми, свързани с отношенията:„Развитие на Долнодунавския макрорегион (ДДМР) – Дунавската стратегия на Европейския съюз” – „Развитие на Единния европейски пазар”. Подчертава се обстоятелството, ...
Проблемът „създаване на мениджър” за модерни (проактивни) бизнесорганизации.
(АИ "Ценов", Свищов, 1996)
ДУНАВСКАТА СТРАТЕГИЯ (2011 – 2020 г.) И НЕЙНИТЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
(АИ "Ценов", 2011)
КРЕАТИВЕН ПОДХОД КЪМ КОНЦЕПТУАЛИЗИРАНЕТО И ИНТЕГРИРАНЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ/БРАНДОВЕ
(АИ "Ценов", 2014)
Целта на настоящата статия е да очертае определени отправни моменти, свързани с креативността при създаване на туристически продукти/брандове. Обект на изследване е отношението: „Туристически потенциал на един рeгион - ...
Бизнес управление – сега! (за някои необходими понятия на управленската култура).
(АИ "Ценов", Свищов, 1991)
ЗМ – десет години след „търсене на съвършенството”.
(АИ "Ценов", Свищов, 1992)
АНАЛИЗ НА ОТНОШЕНИЕТО ТАЛАНТИЗЪМ – ТАЛАНТ – СТРАТЕГИИ
(АИ "Ценов", 2011)
В настоящата статия разглеждаме един тренд, чиито очертания и осмисляне могат да променят акцентите в процеса на развитие на различни системи.
Той е свързан с преход към нова епоха, която терминологично се определя като ...
Стратегията „зелена бизнесорганизация” и „зелен маркетинг”.
(АИ "Ценов", Свищов, 1993)
Виртуализирането на бизнесорганизациите – концептуална мярка на едно мениджърско предизвикателство.
(АИ "Ценов", Свищов, 1996)