• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОЦЕНЯВАНЕ НА ФИРМЕНАТА СТРАТЕГИЯ И СТРАТЕГИЧЕСКАТА РЕЗУЛТАТНОСТ НА ФИРМАТА

Thumbnail
Изглед/Отваряне
998fc169ef3d3bdc9c7cfc718137dbc9.pdf (1.056Mb)
Дата
2019
Автор
Ню, Ву Мин
Нуачуку, Чиджиоке
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Оценяването на фирмената стратегия е процес, който позво-лява на компаниите, непрекъснато да следят до каква степен практиките, които прилагат, допринасят за изпълнението на фирмената стратегия. Настоящата научна разработка изследва връзката между процеса на стратегическо оценяване и стратегическата резултатност на компаниите за мобилни телекомуникации в Нигерия. В резултат на направеното научно изследване стигаме до някои нови изводи относно влиянето, което оценяването на фирмената стратегия оказва върху стратегическата резултатност на големите компании на развиващите се пазари, какъвто е този в Нигерия. Авторите базират своето научно изследване върху теоретичните прозрения на съществуващата научна литература по въпросите на стратегическото управление, за да разберат по-добре по какъв начин използваният от фирмите процес на стратегическа оценка влияе върху тяхната стратегическа ефективност. Изследването е проведено в рамките на един отрасъл, като са използвани количествени методи и анкета, за да бъде събрана необходимата информация от служителите в четири МНК за мобилни телекомуникации, които развиват дейност на територията на Нигерия. Резултатите от научното изследване показват, че фирмите за мобилни телекомуникации прилагат системен подход към оценяването на своята стратегия, което оказва съществен положителен ефект върху тяхната стратегическа резултатност. Научното изследване обогатява съществуващата научна литература, като предоставя практически наблюдения относно оценяването на фирмената стратегия в МНК, които оперират в сектора на мобилните телекомуникации на един развиващ се пазар, този в Нигерия. Направените препоръки включват използването на надежден процес на стратегическо оценяване, който позволява на компаниите да избират и прилагат корективни действия в случаите, когато настоящите стратегически инициативи нямат успех или подлежат на допълнително усъвършенстване.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4047
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка