• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

БИЗНЕС МОДЕЛ НА ПЛАТФОРМИТЕ ЗА ДИРЕКТНО КРЕДИТИРАНЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
24d1c359b8069f3c22ee09595d3ba28d.pdf (779.7Kb)
Дата
2019
Автор
Ралинска, Елена
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В настоящото проучване разглеждаме пазарните платформи за директно кредитиране между участниците (peer-to-peer) като алтернатива на традиционния банков заем и в този контекст се стремим да идентифицираме основните им същностни характеристики, прилики със и отлики от традиционните канали, предимства и недостатъци, проблеми и възможности, както и бъдещи тенденции в неговото развитие. Според нас peer-to-peer платформите предоставят валидна алтернатива на финансиране, но не вместо, а допълваща традиционния банков модел.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4146
Collections
  • Списание "Диалог"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка