Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЧужиков, Андрей
dc.date.accessioned2019-11-06T06:49:52Z
dc.date.accessioned2019-11-06T06:49:56Z
dc.date.available2019-11-06T06:49:52Z
dc.date.available2019-11-06T06:49:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4147
dc.description.abstractВ статията се разглежда процесът на еволюция на индикативните модели за оценка на развитието на медиите в глобалната икономика. Конкретизират се важните промени, настъпили в процеса на определяне характера и динамиката на медийния пазар. Авторът прави теоретичен анализ на полиструктурната дифузия на медийните системи. Обръща се специално внимание на секторната структура на пазара, което позволява да се определят перспективите за трансформиране на съдържанието на произведените формати. Авторът предлага класификация на основните подходи за развитие на медийния пазар: класически, аналитични, синтетични и трендови, а също така институционална система, функционираща в техните предели. Изяснени са особеностите в динамиката на структурните промени на рекламния пазар, които се моделират на медийния пазар. Извършено е географско и композиционно съпоставяне на селективните индикатори. Анализирани са корпоративните промени на медийния пазар.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries3;1
dc.subjectмедияbg_BG
dc.subjectмедиен пазарbg_BG
dc.subjectглобална икономикаbg_BG
dc.subjectкласифициране на подходите за идентифициране развитието на медийния пазарbg_BG
dc.subjectМ & Abg_BG
dc.subjectструктура на пазараbg_BG
dc.titleИНДИКАТИВНИ МОДЕЛИ ЗА РАЗВИТИЕ НА МЕДИИТЕ В ГЛОБАЛНАТА ИКОНОМИКАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация