Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАтанасов, Борислав
dc.date.accessioned2021-02-03T11:59:55Z
dc.date.accessioned2021-02-03T11:59:56Z
dc.date.available2021-02-03T11:59:55Z
dc.date.available2021-02-03T11:59:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4408
dc.description.abstractПо своето предназначение бързооборотните потребителски стоки задоволяват предимно базовите потребности и за разлика от стоките за дълготрайна употреба се отличават със сравнително голяма честота на потребление. В статията, въз основа на данни на Националния статистически институт, се разглежда изменението в продажбите на дребно за периода 2010-2018 години, средните разходи на домакинствата за покупка на хранителни стоки, изменението в броя на търговските обекти за продажби на дребно общо и по райони за планиране, изменението в броя на търговските обекти на водещите търговски вериги за продажба на бързооборотни потребителски стоки. Въз основа на проведени собствени изследвания за поведението на потребителите при покупка на бързооборотни потребителски стоки е направен съпоставителен анализ чрез едномерни честотни разпределения и са изведени тенденции в поведението на потребителите при покупка.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries3;5
dc.subjectбързооборотни потребителски стокиbg_BG
dc.subjectпродажби на дребноbg_BG
dc.subjectтърговски веригиbg_BG
dc.subjectпотребителиbg_BG
dc.titleФрагментарен анализ на пазара на бързооборотни потребителски стоки в Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация