Show simple item record

dc.contributor.authorКирилова, Катя
dc.contributor.authorНайденов, Александър
dc.date.accessioned2021-09-18T08:51:55Z
dc.date.accessioned2021-09-18T08:51:55Z
dc.date.available2021-09-18T08:51:55Z
dc.date.available2021-09-18T08:51:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4495
dc.description.abstractНастоящата статия е посветена на проблемите на електронното управление и дигиталните административни услуги в европейски мащаб и вчастност в Република България. Тази тематика е твърде дискусионна и важна за всички икономически и обществени процеси. В условията на развиващата се криза, свързана с COVID-19, инвестициите в нови дигитални административни услуги могат да донесат добавена стойност и да подобрят значително обслужването на гражданите и бизнеса. Научното изследване се фокусира основно върху състоянието на електронното управление и дигиталните административни услуги в европейски план и вчастност в България, като анализираните данни обхващат периода от 2003 до 2020 г. В резултат от изследването са формулирани някои изводи и е очертана посоката за търсене на възможности за разширяване на политиките по развитие на отделните компоненти и системи в състава на електронното управление, развитие и промяна на предоставяните административни услуги и повишаване ефективността на обслужването в публичния сектор.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;1
dc.subjectелектронно управлениеbg_BG
dc.subjectинформационни технологииbg_BG
dc.subjectанализ и обработка на данниbg_BG
dc.titleСъстояние на електронното управление и дигиталните административни услуги в Република Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record