• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Challenges Facing Retailers’ Assortment Supply In The Omnichannel Age

Thumbnail
Изглед/Отваряне
34d62027921783d05dd69669397ad32c.pdf (2.299Mb)
Дата
2021
Автор
Petrova, Simeonka
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Thе following article presents the results of a study aimed at making a theoretical and empirical interpretation of retailers’ assortment supply in omnichannel environment. On this basis, the most prominent challenges and issues are brought to the fore by applying a combination of a review of specialized economic theory and by giving examples from real retail practice. Specific theoretical, conceptual and practical tasks of the study are set. For the analysis of the collected theoretical and empirical data the scientific methods of the factor analysis and synthesis, comparison, generalization, and illustration are applied. The research results are systematized in formulated conclusions and are related to estimating the omnichannel impact on the retailers’ assortment supply.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4589
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка