• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Финансовата грамотност на клиентите – важен фактор за успешна дигитализация на банките

Thumbnail
View/Open
f60803aff389f69f489b1eba9cb42a84.pdf (1.501Mb)
Date
2022
Author
Димитрова, Ренета
Metadata
Show full item record
Abstract
Дигитализацията на банковата дейност и възможностите, които дава на своите клиенти, е важен аспект на банковата дейност вече години наред. И тя следва световните тенденции. Банките са едни от финансовите институции, които работят активно в тази посока, за да не отстъпват на световния електронен бизнес, който върви напред. Успешната банкова дигитализация зависи от редица фактори и един от тях е финансовата грамотност на клиентите, която в голяма степен определя как ще продължи процесът на дигитална трансформация на банките. Целта на изследването е да очертае зависимостта на банковата дигитализация от нивото на грамотност на клиентите и политиките, които трябва да се провеждат, за да бъде тя успешна.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4608
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback