Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
![Thumbnail](/bitstream/handle/10610/4642/d158dc34c4f9737825430695e3ae0379.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Изглед/ Отваряне
Дата
2022Автор
Чиприянов, Михаил
Андоновска, Магдалена
Резюме
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти на нейното бизнес управление. Изясняват се методологически въпроси на анализа на създаването на стойност при мрежовата форма на партньорство. В заключителната част се визуализира обобщен модел на стойностната верига по примера на аудио-визуалните медии в Република С Македония.