Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЧиприянов, Михаил
dc.contributor.authorАндоновска, Магдалена
dc.date.accessioned2022-09-29T07:59:57Z
dc.date.accessioned2022-09-29T07:59:58Z
dc.date.available2022-09-29T07:59:57Z
dc.date.available2022-09-29T07:59:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4642
dc.description.abstractСтатията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти на нейното бизнес управление. Изясняват се методологически въпроси на анализа на създаването на стойност при мрежовата форма на партньорство. В заключителната част се визуализира обобщен модел на стойностната верига по примера на аудио-визуалните медии в Република С Македония.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;1
dc.subjectмедияbg_BG
dc.subjectмедийна организацияbg_BG
dc.subjectстратегически анализbg_BG
dc.subjectстойностна веригаbg_BG
dc.subjectстойностна мрежаbg_BG
dc.titleСпецифика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойностиbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация