• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Оперативни модели за търговия на хранителни стоки и напитки в дигитална среда

Thumbnail
Изглед/Отваряне
dbb5bf57d2dc76b797f8042e64c1f116.pdf (1.004Mb)
Дата
2021
Автор
Илчев, Никола
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Успешното развитие на всеки бизнес е в пряка зависимост от неговия оперативен модел на работа. С пълна сила важи и за тези търговци, опериращи в сферата на продажбите на хранителни продукти и напитки в дигитална среда. Това се дължи както на специфичните особености на продуктите, така и на съпътстващите дейността активности по организация на склада, избор на продуктов асортимент, подбор на методите за доставка на поръчките и модел на клиентско обслужване. Целта на настоящата разработка е анализиране възможните оперативни модели за търговия на хранителни стоки и напитки в дигитална среда и извеждане на основните им позитиви и негативи. От настоящата разработка може да се изведе като основен извод, че изборът на модел за търговия в дигитална среда е определящ за успеха на бизнеса, както и за възможностите за скалируемостта му.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4857
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка