Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorИлчев, Никола
dc.date.accessioned2023-09-01T12:55:16Z
dc.date.accessioned2023-09-01T12:55:17Z
dc.date.available2023-09-01T12:55:16Z
dc.date.available2023-09-01T12:55:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4857
dc.description.abstractУспешното развитие на всеки бизнес е в пряка зависимост от неговия оперативен модел на работа. С пълна сила важи и за тези търговци, опериращи в сферата на продажбите на хранителни продукти и напитки в дигитална среда. Това се дължи както на специфичните особености на продуктите, така и на съпътстващите дейността активности по организация на склада, избор на продуктов асортимент, подбор на методите за доставка на поръчките и модел на клиентско обслужване. Целта на настоящата разработка е анализиране възможните оперативни модели за търговия на хранителни стоки и напитки в дигитална среда и извеждане на основните им позитиви и негативи. От настоящата разработка може да се изведе като основен извод, че изборът на модел за търговия в дигитална среда е определящ за успеха на бизнеса, както и за възможностите за скалируемостта му.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries17;32
dc.subjectоперативен моделbg_BG
dc.subjectонлайн продажбиbg_BG
dc.subjectдоставка на хранителни продуктиbg_BG
dc.titleОперативни модели за търговия на хранителни стоки и напитки в дигитална средаbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация