• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Стратегическата рамка на образователната система – проблемни области и възможни позитивни ефекти за основните участници

Thumbnail
View/Open
3098bf0206731613f6c78b26033dd09a.pdf (1.190Mb)
Date
2021
Author
Найденова, Снежана
Metadata
Show full item record
Abstract
В съвременните условия на глобализация, динамични промени и икономика, базирана на знанието, образованието е основополагащ фактор за изграждане на личности с ясно заявени граждански позиции и конкурентни предимства на пазара на труда, където качеството има все по-голямо значение. В статията са разгледани основните дейности на министерството, свързани със създаване на нов образователен модел, фокусиран върху образователните потребности на отделната личност и осигуряване на качествено об-разование, което да гарантира бъдеща професионална реализация. Акцентира се върху съчетаването на традиционните похвати с адаптиращи се към промяната подходи и инструменти, измествайки фокуса от централизирана към децентрализирана образователна политика, която да даде възможност на всеки да участва в образователния процес и да придобие личностни и професионални компетенции, необходими за успешната реализация. Изясняват се приоритетните области, заложени в Стратегическата рамка за развитие на образованието, обучението и ученето в Република България през следващите десет години.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4864
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback