Подреждане Доклади по Заглавие
Показване на публикации 50-69 от 176
-
Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
ДАНЪЧНИ ОБЛЕКЧЕНИЯ ПРИ ОБЛАГАНЕ С КОРПОРАТИВЕН ДАНЪК
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се разглежда правния режим на две от общите данъчни облекчения при облагането с корпоративен данък - преотстъпване на корпоративен данък и освобождаване от облагане с корпоративен данък. Вниманието е насочено към ... -
ДАНЪЧНО-ПРАВНИ АСПЕКТИ НА НАСЛЕДЯВАНЕТО НА ПРЕДПРИЯТИЕТО НА ЕДНОЛИЧНИЯ ТЪРГОВЕЦ
(АИ "Ценов", 2016)Настоящата научна разработка има за цел да разгледа и анализира естеството и правното действие на поемането на търговското предприятие от наследниците на едноличния търговец, като акцентира върху данъчно-правните последици ... -
ДИЛЕМАТА НА СЪВРЕМЕННИЯ СВЯТ: СВОБОДА ИЛИ СИГУРНОСТ
(АИ "Ценов", 2016)Върху основата на проучване на емпирична и теоретична научна информация се прави еднозначен извод, че дилемата свобода или сигурност е фалшива дилема, резултат от допускането на непреднамерена грешка в разсъжденията на ... -
ДИНАМИКА И ЕЛАСТИЧНОСТ НА ПУБЛИЧНИТЕ ПРИХОДИ – ОПТИМИЗАЦИОННИ АСПЕКТИ
(АИ "Ценов", 2016)Дискусията, свързана с ролята на държавата, размера на публичните приходи и бюджетното салдо за поддържане на ба- ланс между икономическа стабилност и социална справедливост продължава десетилетия. Необходимостта от активно ... -
ДИНАМИЧНА ЗАВИСИМОСТ МЕЖДУ ПОТРЕБЛЕНИЕ И ДОХОДИ – КОИНТЕГРАЦИЯ И МОДЕЛ С КОРЕКЦИЯ НА ГРЕШКАТА
(АИ "Ценов", 2016)В доклада е изследвана динамичната зависимост ме- жду потреблението и доходите в България чрез построяване на мо- дел с корекция на грешката. Разгледани са основните теоретични концепции и модели, обясняващи връзката ... -
ДИСТАНЦИОННОТО ОБУЧЕНИЕ КАТО АЛТЕРНАТИВА НА ТРАДИЦИОННОТО
(АИ "Ценов", 2016) -
ЕДНА ПО-РАЗЛИЧНА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ НА ПРОБЛЕМА ЗА ЛИДЕРСТВОТО
(АИ "Ценов", 2016)Идеята е породена от лидерската криза в наши дни. Особеностите на епохата до известна степен препятстват открояването на личности-лидери, способни да предложат решения за излизане от възникващите ситуации и конфликти. ... -
ЕКОАСПЕКТИ НА ОБЩАТА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПОЛИТИКА
(АИ "Ценов", 2016)Общата селскостопанска политика (ОСП) на Европа от своето въвеждане през 1962 г. до наши дни претърпява няколко значими промени. Всички те са насочени към подобряване на прилаганите мерки за подпомагане на земеделското ... -
ЕЛЕКТРОННАТА ДОСТЪПНОСТ - ПРЕДПОСТАВКА ЗА ХОРАТА В НЕРАВНОСТОЙНО ПОЛОЖЕНИЕ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ ПРЕДИМСТВАТА НА ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО
(АИ "Ценов", 2016)В настоящия доклад се поставя въпросът за електронното включване на хората и групите в неравностойно положение, възрастните и трудно мобилните хора, което им дава възможност да се възползват от предимствата на информационното ... -
ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ МЕЖДУ ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯТА И ДЕПЕРСОНИФИКАЦИЯТА
(АИ "Ценов", 2016)Тема на разработката е възникващото имплицитно противоречие между индивидуалния характер и автономност на ученето при различните форми на електронно обучение и прекъсването на връзката между учещите и преподаващите в рамките ... -
ЕТИКА И КОМПЕТЕНТНОСТ В УПРАВЛЕНИЕТО
(АИ "Ценов", 2016)Етиката и компетентността в управлението са широко разпространени и сложни проблеми в социалните организации, от които зависи ефективността на управленския процес. Важни за позитивното общуване и успешната реализация на ... -
ЕФЕКТИВНОСТ НА ОТРИЦАТЕЛНИТЕ ЛИХВЕНИ ПРОЦЕНТИ
(АИ "Ценов", 2016)В периода след Голямата рецесия от 2008 г. много централни банки намалиха лихвените проценти по свръхрезервите на търговските банки – мярка, която е със спорен положителен ефект, особено когато се стигне до отрицателни ... -
ЗА ВАЖНОСТТА НА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО ОТ ИТ БЕДСТВИЯ И АВАРИИ И ВРЪЗКАТА С ПОСТАВЕНИТЕ БИЗНЕС ЦЕЛИ
(АИ "Ценов", 2016)Ролята на информационните и комуникационни технологии за осъществяване на бизнес през XXI век е безспорна, но в същото време те могат да се превърнат и в сериозна точка на слабост за бизнес организациите. Широкият спектър ... -
ЗА ОСНОВОПОЛАГАЩОТО ЗНАЧЕНИЕ НА НОРМАТИВНО РЕГЛАМЕНТИРАНИТЕ ПРИНЦИПИ И ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА СЧЕТОВОДНАТА СИСТЕМА В ПРЕДПРИЯТИЕТО
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се представят в съдържателно отношение нормативно регламентираните принципи и изисквания при изграждане на счетоводната система в предприятията у нас. Анализират се в хронологичен аспект промените в обхвата на ... -
ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯТ ПАЗАР В БЪЛГАРИЯ - ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се разглеждат проблеми съпътстващи развитието на българското застраховане, в годините след промените от 1989 година. Специално внимание е обърнато на основния показател за развитие на застрахователния пазар в ... -
ЗАЩО ГРАВИТАЦИОННИ КОМУНИКАЦИИ ЧРЕЗ КОЛАБОРАТИВНО MAРКЕТИНГОВО ЗНАНИЕ
(АИ "Ценов", 2016)Целта на този материал е да разкрие драматичната потребност от ускорени колаборативни маркетингови комуникации в бизнеса на новата генерация-потребители и партнъори, работещи в съвременните алтернативни загуба на доверие ... -
Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ, ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ И ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ БРОКЕР
(АИ "Ценов", 2016)В настоящата разработка, съобразно българското и европейското законодателство се разглежда изискването спрямо застрахователния брокер да притежава необходимите образование, професионален опит и професионална квалификация ... -
ИЗМЕНЕНИЯ В СТРУКТУРАТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ ПОРТФЕЙЛ НА БЪЛГАРСКИТЕ ЗАСТРАХОВАТЕЛИ ЗА ПЕРИОДА 2006-2015 ГОДИНА
(АИ "Ценов", 2016)Структурата на застрахователния портфейл се формира въз основа на пазарните дялове на застраховките, попадащи в даден раздел застраховане – общо застраховане или животозастраховане. Динамиката в продуктовата структура ...