Browsing Доклади by Title
Now showing items 111-130 of 176
-
ОРГАНИЗИРАНЕТО НА МАРКЕТИНГА КАТО ФАКТОР ЗА РАСТЕЖ В СЕКТОР „УСЛУГИ”
(АИ "Ценов", 2016)С навлизането на услугите в живота на крайноте и бизнес потребителите все повече на преден план излиза въпроса за организация на маркетинговата дейност на тези фирми. Традиционното разбиране, което се наблюдава в голямата ... -
ОСОБЕНОСТИ НА МИТНИЧЕСКИЯ КОНТРОЛ ВЪРХУ ПРОИЗХОДА НА СТОКИТЕ
(АИ "Ценов", 2016)За целите на митническия контрол произхода на стоките (преференциален и непреференциален) е от значение за правилното преминаване през процеса на тяхното обмитяване. Стоките с преференциален произход могат да се ползват ... -
Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
ОЦЕНКА И АНАЛИЗ НА РЕШЕНИЯ С ВЕРОЯТНОСТИ
(АИ "Ценов", 2016)Управлението е сложен процес, протичащ в постоянно променящи се условия и фактори, за организиране и реализиране на множество дейности. Управленското решение предполага избор от много варианти и се взема в условията на ... -
ПЕРСПЕКТИВИ ЗА ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА
(АИ "Ценов", 2016)Целта на настоящия доклад е да направи опит да запознае с различните теории за икономическия растежи, да изясни част някои от най-важните проблеми на икономическия цикъл, да открои външните и вътрешните фактори за негативното ... -
ПЕРСПЕКТИВИ ЗА РАЗВИТИЕ НА НАУКАТА И ИНОВАЦИИТЕ В СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ „Д. А. ЦЕНОВ”
(АИ "Ценов", 2016)своята 80-годишна история СА „Д. А. Ценов” има утвърдени позиции в областта на развитието на икономическата и управленската наука. Факторите на външната среда обаче, не оказват благоприятно влияние върху развитието на ... -
ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС В ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ ЧРЕЗ АНАЛИЗ НА ПРЕДПОЧИТАНИЯТА И ИЗБОРНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ
(АИ "Ценов", 2016)Съобразеният с изискванията на потребителите търговски микс от страна на наемателите ще доведе до по-високи продажби на търговския център. -
Поведение на българските потребители в социалните мрежи
(2012-06-01) -
ПОДХОДИ КЪМ УСТОЙЧИВОСТТА НА ТЪРГОВСКИЯ АСОРТИМЕНТ
(АИ "Ценов", 2016)В процеса на изследване на същността и ролята на решенията за устойчиво развитие на търговския асортимент се открояват редица въпроси, представляващи не само теоретичен, но и практически проблем. Устойчивостта се превръща ... -
ПОДХОДИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ СТЕПЕНТА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОЧАКВАНИЯТА КЪМ ПРОДУКТА ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ
(АИ "Ценов", 2016)Изследването и моделирането на потребителската удовлетвореност изисква установяване на степента на съответствие между предварително наличните в съзнанието на потребителите очаквания с действителния опит с продукта. Настоящият ... -
ПОТЕНЦИАЛНИ ЕФЕКТИ ОТ ТЕХНИКО-ТЕХНО- ЛОГИЧНОТО ОБНОВЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО В МАШИНОСТРОИТЕЛНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Машиностроенето като част от сектор „Преработваща промишленост” е от важно значение за българската икономика по отношение на добавената стойност, която подобрява външно-търговския баланс на страната и заетостта. ... -
ПРЕГЛЕД НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ СТРЕС ТЕСТВАНЕТО НА КРЕДИТНИТЕ ИНСТИТУЦИИ – С ФОКУС СТАБИЛНОСТ НА БЪЛГАРСКАТА БАНКОВА СИСТЕМА
(АИ "Ценов", 2016)Фалитът на Корпоративна търговска банка и последвалите сътресения в банковата ни система насочиха погледите към дейността на банките и съществено изостриха общественото внимание. Темата за стабилността на българските трезори ... -
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД РАЗВИТИЕТО НА ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ КООПЕРАЦИИ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Кооперациите са особен вид стопански структури, които в условията на пазарно стопанство и силна конкурентна среда, осъществяват стопанска дейност за задоволяване на икономическите, социалните и културни потребности на ... -
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД СЕЛСКОСТОПАНСКАТА АВИАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се разглежда състоянието и възможностите на селскостопанската авиация на България към настоящия момент. Целта на доклада е да се очертаят икономическите предизвикателства пред селскостопанската авиация. Основната ... -
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРИ МИГРИРАНЕ В ОБЛАКА НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КОРПОРАТИВНОТО СЪДЪРЖАНИЕ
(АИ "Ценов", 2016)настоящия доклад се прави въведение в системите за управление на корпоративното съдържание. Разглежда се една от тенденциите в развитие на тези системи – миграция в облака. Представят се ползите от миграцията и се очертават ... -
ПРЕРАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ПРОЦЕСИ И ФИНАНСИРАНЕ НА ЗНАНИЕТО
(АИ "Ценов", 2016)Настоящото изследване се концентрира върху установяване на съвкупния икономически ефект от финансиране на знанието и на това, какви обществени групи и в каква степен са заинтересовани от предоставянето на такъв вид публична ... -
ПРИЛОЖЕНИЕ НА БАНКОВИЯ ЛИХВЕН СУАП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА
(АИ "Ценов", 2016)Целта на това изследване е да се проучи ролята на суаповите сделки при управление на риска, като се идентифицират основните видове банкови рискове и принципите на тяхната класификация като основа за възможностите и начините ... -
ПРИЛОЖЕНИЕ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ИНТЕРНЕТ НА ВСИЧКО” В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР
(АИ "Ценов", 2016)Последната вълна в еволюцията на глобалната мрежа, наречена „Интернет на всичко” (Internet of Everything, IoE), представлява свързване на хора, процеси, данни и неща в единна информационна компютърна мрежа. По същество, ... -
ПРИЛОЖЕНИЕ НА ПОДХОДА НА ПОДРОБЕН ПРЕГЛЕД ОТ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА ЗА ЦЕЛИТЕ НА SOLVENCY II
(АИ "Ценов", 2016)Докладът разглежда едно от предизвикателствата на Директивата Solvency II – прилагането на подхода за подробен преглед. Въпреки, че европейският регулаторен орган EIOPA дава насоки за приложението на подхода, то съществуват ... -
ПРИНОСЪТ НА ДЪРЖАВНАТА ТЪРГОВСКА ГИМНАЗИЯ „ДИМИТЪР ХАДЖИВАСИЛЕВ” ЗА ТЪРГОВСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ В БЪЛГАРИЯ ДО ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА (1914 Г.)
(АИ "Ценов", 2016)Целта на настоящата статия е да се разкрие приносът на Държавната търговска гимназия „Димитър Хадживасилев” за търговското образование в България до Първата световна война (1914 г.). Изложението се базира на публикувани ...