Browsing Доклади by Title
Now showing items 101-120 of 176
-
НАЧИСЛЯВАНЕТО НА АМОРТИЗАЦИЯ НА НЕФИНАНСОВИ ДЪЛГОТРАЙНИ АКТИВИ В ОТЧЕТНОСТТА НА БЮДЖЕТНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)България е единствената страна–членка на ЕС, в която не се начислява амортизация на нефинансовите дълготрайни активи в бюджетните организации. Това е един съществен недостатък при текущото счетоводно отчитане на нефинансовите ... -
НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОЦЕНКА НА ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА ПУБЛИЧНИ ПОЛИТИКИ ОТНОСНО „ЗЕЛЕНАТА” ЗАЕТОСТ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Динамиката на икономическото развитие изисква нап- равата на анализ, чрез който да бъдат предварително остойностени вероятните разходи и ползи от провеждането на дадена политика,под чието въздействие се оказват публичния ... -
НОВИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ МОДЕЛИ – ДОБРИТЕ ПРАКТИКИ НА УНИБИТ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА „ЕВРОПА 2020”
(АИ "Ценов", 2016)Системните усилия за реализирането на стратегиите за извеждане на образователните програми, по които се осъщест- вява обучението в акредитираните академични структури, среща комплексни проблеми, основно в две направления: ... -
ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ
(АИ "Ценов", 2016)Традиционно всички CRM системи се намират в предприятието (on-premises), т. е. те са инсталирани и функционират на сървъри в рамките на организацията като вътрешни приложения (in-house applications). Съвременните CRM системи ... -
ОБУЧЕНИЕТО В ДОКТОРАНТУРА КАТО ФОРМА ЗА СПОДЕЛЯНЕ НА ЗНАНИЯ – ОРГАНИЗАЦИОННИ ФИНАНСОВИ АСПЕКТИ
(АИ "Ценов", 2016)„Подготвителното време” на всеки млад изследовател започва от студентската скамейка, като особено значение има обучението в третата степен на висшето образование – докторантурата. Анализът на нормативната база и финансирането ... -
ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО В БЪЛГАРИЯ - ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
(АИ "Ценов", 2016)Предприемачеството е един от най-важните фактори за изграждането и развитието на пазарната икономика. Като важно условие за развитието му се счита адекватното обучение. Значимостта на обучението по предприемачество е една ... -
ОДИТ НА ОТГОВОРНОСТТА В СОЦИАЛНОТО УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ
(АИ "Ценов", 2016)Изложението на разработката поставя във фокуса на внимание идеята за одит и по-конкретно една относително слабо разпространена одитна форма, а именно социалния одит. Целта на автора е да натрупа доказателства в подкрепа ... -
Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
ОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се демонстрират възможностите на иновативна методология за предсказване на индивидуалните реакции на клиенти при алтернативни маркетингови въздействия, наричана инкрементално моделиране. Методологията позволява ... -
ОРГАНИЗАЦИОННОТО ОБУЧЕНИЕ КАТО СТРАТЕГИЧЕСКА ИНТЕРВЕНЦИЯ ЗА ОРГАНИЗАЦИОННО РАЗВИТИЕ В САМООБУЧАВАЩИТЕ СЕ ОРГАНИЗАЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се разглеждат принципите и методите на организационното обучение като стратегическа интервенция за организационно развитие, която осигурява стабилизиране на организационните промени и най-ефективна адаптация към ... -
ОРГАНИЗИРАНЕТО НА МАРКЕТИНГА КАТО ФАКТОР ЗА РАСТЕЖ В СЕКТОР „УСЛУГИ”
(АИ "Ценов", 2016)С навлизането на услугите в живота на крайноте и бизнес потребителите все повече на преден план излиза въпроса за организация на маркетинговата дейност на тези фирми. Традиционното разбиране, което се наблюдава в голямата ... -
ОСОБЕНОСТИ НА МИТНИЧЕСКИЯ КОНТРОЛ ВЪРХУ ПРОИЗХОДА НА СТОКИТЕ
(АИ "Ценов", 2016)За целите на митническия контрол произхода на стоките (преференциален и непреференциален) е от значение за правилното преминаване през процеса на тяхното обмитяване. Стоките с преференциален произход могат да се ползват ... -
Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
ОЦЕНКА И АНАЛИЗ НА РЕШЕНИЯ С ВЕРОЯТНОСТИ
(АИ "Ценов", 2016)Управлението е сложен процес, протичащ в постоянно променящи се условия и фактори, за организиране и реализиране на множество дейности. Управленското решение предполага избор от много варианти и се взема в условията на ... -
ПЕРСПЕКТИВИ ЗА ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА
(АИ "Ценов", 2016)Целта на настоящия доклад е да направи опит да запознае с различните теории за икономическия растежи, да изясни част някои от най-важните проблеми на икономическия цикъл, да открои външните и вътрешните фактори за негативното ... -
ПЕРСПЕКТИВИ ЗА РАЗВИТИЕ НА НАУКАТА И ИНОВАЦИИТЕ В СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ „Д. А. ЦЕНОВ”
(АИ "Ценов", 2016)своята 80-годишна история СА „Д. А. Ценов” има утвърдени позиции в областта на развитието на икономическата и управленската наука. Факторите на външната среда обаче, не оказват благоприятно влияние върху развитието на ... -
ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС В ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ ЧРЕЗ АНАЛИЗ НА ПРЕДПОЧИТАНИЯТА И ИЗБОРНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ
(АИ "Ценов", 2016)Съобразеният с изискванията на потребителите търговски микс от страна на наемателите ще доведе до по-високи продажби на търговския център. -
Поведение на българските потребители в социалните мрежи
(2012-06-01) -
ПОДХОДИ КЪМ УСТОЙЧИВОСТТА НА ТЪРГОВСКИЯ АСОРТИМЕНТ
(АИ "Ценов", 2016)В процеса на изследване на същността и ролята на решенията за устойчиво развитие на търговския асортимент се открояват редица въпроси, представляващи не само теоретичен, но и практически проблем. Устойчивостта се превръща ... -
ПОДХОДИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ СТЕПЕНТА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОЧАКВАНИЯТА КЪМ ПРОДУКТА ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ
(АИ "Ценов", 2016)Изследването и моделирането на потребителската удовлетвореност изисква установяване на степента на съответствие между предварително наличните в съзнанието на потребителите очаквания с действителния опит с продукта. Настоящият ...