Browsing Доклади by Title
Now showing items 94-113 of 176
-
МЕСТНИТЕ ИНИЦИАТИВНИ ГРУПИ ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКАТА ИКОНОМИКА
(АИ "Ценов", 2016)Местните инициативни групи (МИГ) разработват специфични стратегии в които включват дейности, съобразно регионалните особености и нуждите на местното население. Те са свързани с подобряване на конкурентоспособността на ... -
МЕСТНИТЕ ИНИЦИАТИВНИ ГРУПИ КАТО ДВИГАТЕЛИ ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ
(АИ "Ценов", 2016)Местните инициативни групи (МИГ) са нова форма на публично-частно партньорство в нашата страна. Създадени в условията на Общата селскостопанска политика на ЕС, те се превръщат в динамизиращ фактор на развитието на селските ... -
МОДЕЛ НА ДИНАМИЧНА УСЛОВНА КОРЕЛАЦИЯ С GARCH(1,1) СПЕЦИФИКАЦИЯ ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ ЗАВИСИМОСТТА МЕЖДУ БАЛКАНСКИТЕ КАПИТАЛОВИ ПАЗАРИ
(АИ "Ценов", 2016)Изследването на зависимости заема основно място във финансово-икономическата наука. Традиционният метод за квантифициране на корелацията между две величини е на база силно рестриктивни допускания за стационарност на входящите ... -
МОДЕЛИРАНЕ НА РИСКОВА ПРЕМИЯ НА БЪЛГАРСКИТЕ АКЦИИ ЧРЕЗ КРАТКОСРОЧНАТА СКЛОННОСТ КЪМ ИЗБЯГВАНЕ НА ЗАГУБИТЕ
(АИ "Ценов", 2016)В изследването се тества предложението на Benartzi и Thaler (1995), че разликите в дистрибуцията на доходността между акциите и ДЦК, съчетана с краткосрочната склонност на инвеститорите към избягване на загубите, може да ... -
НАСОКИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРНИТЕ ОБЕКТИ, ЗЕМЯТА, АКТИВИТЕ С ХУДОЖЕСТВЕНА И ИСТОРИЧЕСКА СТОЙНОСТ В БЮДЖЕТНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)Инфраструктурните обекти, земята и активите с художествена и историческа стойност са специфични отчетни обекти в бюджетните организации. През последните години се прилагат два коренно различни подхода при тяхното счетоводно ... -
НАУЧНАТА МИСЪЛ - ДОМИНАНТАТА В СЧЕТОВОДСТВОТО КАТО НАУЧНО ЗНАНИЕ
(АИ "Ценов", 2016)Стандартизацията в счетоводството в доклада се разглежда и третира като част, елемент (детайл) на неговата организация. Оспорва се тезата на автори за стандартизацията като „пренаписване теорията на счетоводството”, че ... -
НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ ПАРКОВЕ КАТО ЧАСТ ОТ ИНОВАЦИОННИТЕ МРЕЖИ – СРЕДА ЗА НАТРУПВАНЕ НА ЗНАНИЕ И СЪЗДАВАНЕ НА ИНОВАЦИИ В РЕЗУЛТАТ НА УЧЕНЕ ЧРЕЗ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
(АИ "Ценов", 2016)Теорията за икономическото развитие определя иновациите и технологичното развитие като основна движеща сила на икономическия просперитет на дадена страна. Затова иновациите са изведени като приоритет в обществената политика ... -
НАЧИСЛЯВАНЕТО НА АМОРТИЗАЦИЯ НА НЕФИНАНСОВИ ДЪЛГОТРАЙНИ АКТИВИ В ОТЧЕТНОСТТА НА БЮДЖЕТНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)България е единствената страна–членка на ЕС, в която не се начислява амортизация на нефинансовите дълготрайни активи в бюджетните организации. Това е един съществен недостатък при текущото счетоводно отчитане на нефинансовите ... -
НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОЦЕНКА НА ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА ПУБЛИЧНИ ПОЛИТИКИ ОТНОСНО „ЗЕЛЕНАТА” ЗАЕТОСТ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Динамиката на икономическото развитие изисква нап- равата на анализ, чрез който да бъдат предварително остойностени вероятните разходи и ползи от провеждането на дадена политика,под чието въздействие се оказват публичния ... -
НОВИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ МОДЕЛИ – ДОБРИТЕ ПРАКТИКИ НА УНИБИТ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА „ЕВРОПА 2020”
(АИ "Ценов", 2016)Системните усилия за реализирането на стратегиите за извеждане на образователните програми, по които се осъщест- вява обучението в акредитираните академични структури, среща комплексни проблеми, основно в две направления: ... -
ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ
(АИ "Ценов", 2016)Традиционно всички CRM системи се намират в предприятието (on-premises), т. е. те са инсталирани и функционират на сървъри в рамките на организацията като вътрешни приложения (in-house applications). Съвременните CRM системи ... -
ОБУЧЕНИЕТО В ДОКТОРАНТУРА КАТО ФОРМА ЗА СПОДЕЛЯНЕ НА ЗНАНИЯ – ОРГАНИЗАЦИОННИ ФИНАНСОВИ АСПЕКТИ
(АИ "Ценов", 2016)„Подготвителното време” на всеки млад изследовател започва от студентската скамейка, като особено значение има обучението в третата степен на висшето образование – докторантурата. Анализът на нормативната база и финансирането ... -
ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО В БЪЛГАРИЯ - ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
(АИ "Ценов", 2016)Предприемачеството е един от най-важните фактори за изграждането и развитието на пазарната икономика. Като важно условие за развитието му се счита адекватното обучение. Значимостта на обучението по предприемачество е една ... -
ОДИТ НА ОТГОВОРНОСТТА В СОЦИАЛНОТО УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ
(АИ "Ценов", 2016)Изложението на разработката поставя във фокуса на внимание идеята за одит и по-конкретно една относително слабо разпространена одитна форма, а именно социалния одит. Целта на автора е да натрупа доказателства в подкрепа ... -
Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
ОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се демонстрират възможностите на иновативна методология за предсказване на индивидуалните реакции на клиенти при алтернативни маркетингови въздействия, наричана инкрементално моделиране. Методологията позволява ... -
ОРГАНИЗАЦИОННОТО ОБУЧЕНИЕ КАТО СТРАТЕГИЧЕСКА ИНТЕРВЕНЦИЯ ЗА ОРГАНИЗАЦИОННО РАЗВИТИЕ В САМООБУЧАВАЩИТЕ СЕ ОРГАНИЗАЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се разглеждат принципите и методите на организационното обучение като стратегическа интервенция за организационно развитие, която осигурява стабилизиране на организационните промени и най-ефективна адаптация към ... -
ОРГАНИЗИРАНЕТО НА МАРКЕТИНГА КАТО ФАКТОР ЗА РАСТЕЖ В СЕКТОР „УСЛУГИ”
(АИ "Ценов", 2016)С навлизането на услугите в живота на крайноте и бизнес потребителите все повече на преден план излиза въпроса за организация на маркетинговата дейност на тези фирми. Традиционното разбиране, което се наблюдава в голямата ... -
ОСОБЕНОСТИ НА МИТНИЧЕСКИЯ КОНТРОЛ ВЪРХУ ПРОИЗХОДА НА СТОКИТЕ
(АИ "Ценов", 2016)За целите на митническия контрол произхода на стоките (преференциален и непреференциален) е от значение за правилното преминаване през процеса на тяхното обмитяване. Стоките с преференциален произход могат да се ползват ... -
Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)