• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетинг стратегия на обществена библиотека

Thumbnail
View/Open
aa72a4b44b10cd144a62ae3fab461aaf.pdf (1.494Mb)
Date
2024
Author
Любенов, Любомир
Metadata
Show full item record
Abstract
Целта е разработване на маркететинг стратегия на Регионална библиотека ''Любен Каравелов'' – Русе. Средствата за адекватно развитие и оцеляване на изследваната библиотека като цяло не достигат. Държавните и общинските институции и структури, като ключови финансови и др. партньори, нямат устойчиви политики и дългосрочна визия за развитие на библиотеката, което налага диверсифициране на източниците ѝ на финансиране чрез маркетинг стратегия. Съобразно това са сегментирани пазарите, детерминирани са настоящите и перспективните ѝ целеви пазари, изведени са подходи за позициониране на Регионална библиотека ''Любен Каравелов'' – Русе. Разработени са маркетинг инструменти ''8Р'' (Product, Place, Promotion, Price, Processes, Physical Environment and Evidence, People, Productivity and Quality) и „4С“ (Customer, Convenience, Communication, Cost), осигуряващи по-добро позициониране на библиотеката и реализиране на стратегията.
URI
http://hdl.handle.net/10610/5025
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback