Show simple item record

dc.contributor.authorЛюбенов, Любомир
dc.date.accessioned2024-08-11T15:43:27Z
dc.date.accessioned2024-08-11T15:43:31Z
dc.date.available2024-08-11T15:43:27Z
dc.date.available2024-08-11T15:43:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5025
dc.description.abstractЦелта е разработване на маркететинг стратегия на Регионална библиотека ''Любен Каравелов'' – Русе. Средствата за адекватно развитие и оцеляване на изследваната библиотека като цяло не достигат. Държавните и общинските институции и структури, като ключови финансови и др. партньори, нямат устойчиви политики и дългосрочна визия за развитие на библиотеката, което налага диверсифициране на източниците ѝ на финансиране чрез маркетинг стратегия. Съобразно това са сегментирани пазарите, детерминирани са настоящите и перспективните ѝ целеви пазари, изведени са подходи за позициониране на Регионална библиотека ''Любен Каравелов'' – Русе. Разработени са маркетинг инструменти ''8Р'' (Product, Place, Promotion, Price, Processes, Physical Environment and Evidence, People, Productivity and Quality) и „4С“ (Customer, Convenience, Communication, Cost), осигуряващи по-добро позициониране на библиотеката и реализиране на стратегията.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;1
dc.subjectбизнес моделbg_BG
dc.subjectсегментиранеbg_BG
dc.subjectпозициониранеbg_BG
dc.subjectтаргетиранеbg_BG
dc.subjectмаркетинг инструментиbg_BG
dc.titleМаркетинг стратегия на обществена библиотекаbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record