Show simple item record

dc.contributor.authorДанаилов, Александър
dc.date.accessioned2024-11-13T08:10:06Z
dc.date.available2024-11-13T08:10:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn2738-8573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5049
dc.description.abstractНастоящият научен доклад представя една много важна тема, която засяга много международни компании, като поставя на фокус една международна компания, която се е справила с няколко кризи. Посредством теории по тази тема, са обобщени основни антикризисни стъпки. Посочени са резултати от излизане от финансовата криза на изследваната компания. Докладът е разработен да може да даде препоръки и ефективни взаимоотношения за извеждане на фирмата от криза. Целите на задачата е да се анализира същността на фирменото управление, да се набележат основните възможности една фирма да изпадне в кризи и да се очертаят основните фактори на външна и вътрешна среда на фирмата към появяване на криза.bg_BG
dc.language.isootherbg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Housebg_BG
dc.relation.ispartofseries1;7
dc.subjectстратегии, криза, управление, strategies, crisis, managementbg_BG
dc.titleУПРАВЛЕНИЕ НА МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗАbg_BG
dc.title.alternativeMANAGING AN INTERNATIONAL COMPANY DURING A CRISISbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record