Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЦветкова, Гергана
dc.contributor.authorЖечева, Петра
dc.date.accessioned2024-11-13T10:03:11Z
dc.date.available2024-11-13T10:03:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn2738-8573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5057
dc.description.abstractОсновната цел на тази научна разработка е да се изследва дефиницията на Greenwashing, неговите аспекти и влиянието му върху потребителите и бизнеса. За да се постигне това са разгледани над 30 научни източника и е оформено мнение относно зададената проблематика. Разгледана е еволюцията на термина Greenwashing от неговото появяване през 80-те години на миналия век до наши дни. Анализирани са различните видове Greenwashing практики, използвани от компаниите и са направени изводи за бъдещето на ефекта.bg_BG
dc.language.isootherbg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Housebg_BG
dc.relation.ispartofseries1;15
dc.subjectгрийнуошинг, дезинформация, маркетингова стратегия, неопределеност, екосъобразност, greenwashing, misinformation, marketing strategy, uncertainty, environmental friendlinessbg_BG
dc.titleЛИТЕРАТУРЕН ОБЗОР ВЪРХУ РАЗВИТИЕТО И ВЛИЯНИЕТО НА GREENWASHINGbg_BG
dc.title.alternativeLITERATURE REVIEW ON THE DEVELOPMENT AND IMPACT OF GREENWASHINGbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация