Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЛазарова, Анета
dc.date.accessioned2024-11-13T10:16:05Z
dc.date.available2024-11-13T10:16:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issnTsenov Publishing House 2738-8573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5062
dc.description.abstractДокладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на интернационализация и предлага препоръки за ефективно извеждане на утвърдени марки на световния пазар.bg_BG
dc.language.isootherbg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Housebg_BG
dc.relation.ispartofseries1;20
dc.subjectинтернационализация, бранд, маркетинг, социални медии, internationalization, brand, marketing, social mediabg_BG
dc.titleИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАbg_BG
dc.title.alternativeINTERNATIONALIZATION OF THE BRAND - STRATEGIES AND CHALLENGESbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация