Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorБожинов, Петьо
dc.date.accessioned2025-05-27T11:35:59Z
dc.date.available2025-05-27T11:35:59Z
dc.date.issued2025-05-24
dc.identifier.issn2738-8573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5126
dc.description.abstractВ съвременните условия на глобализация на икономиката и засилена конкуренция нараства ролята на иновациите като фактор за повишаване на конкурентоспособността и устойчиво развитие на бизнес организациите. Международните компании, имайки предимството на по-големите ресурси – финансови, материални и човешки, с които разполагат, могат да внедряват различни типове иновации – технологични, продуктови, маркетингови, организационни и социално отговорни, за да се адаптират бързо към динамичните промени в икономиката и обществото, и да се развиват устойчиво. Целта на настоящата статия е да се изследва теоретично и емпирично внедряването на иновации в международните компании като фактор за тяхната устойчивост, на базата на конкретен пример с многонационална компания. Методологията на изследването включва научноизследователски подходи и методи, като: анализ и синтез, контент анализ, исторически метод, казусен метод, метод на наблюдението.bg_BG
dc.publisherАкадемично издателство „Ценов”bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;6
dc.subjectиновации, устойчивост, международни компанииbg_BG
dc.titleИНОВАЦИИТЕ – ФАКТОР ЗА УСТОЙЧИВОСТ НА МЕЖДУНАРОДНИТЕ КОМПАНИИbg_BG
dc.title.alternativeINNOVATION – A FACTOR FOR SUSTAINABILITY OF INTERNATIONAL COMPANIESbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация