Show simple item record

dc.contributor.authorДимитрова, Яница
dc.date.accessioned2025-05-27T11:48:48Z
dc.date.available2025-05-27T11:48:48Z
dc.date.issued2025-05-24
dc.identifier.issn2738-8573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5131
dc.description.abstractУстойчивото развитие на международните търговски вериги е от ключово значение за ефективното им функциониране на различните пазари. В настоящия доклад се изследва Lidl като международна верига, занимаваща се в сферата на търговията, с акцент върху устойчивото ѝ развитие. Целта на проучването е да се дадат препоръки за подобряване на устойчивото развитие на веригата в България.bg_BG
dc.publisherАкадемично издателство „Ценов”bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;11
dc.subjectустойчиво развитие, международна търговия, бизнес модел, устойчив маркетинг, зелен маркетингbg_BG
dc.titleБИЗНЕС МОДЕЛЪТ НА LIDL ЗА УСТОЙЧИВО МЕЖДУНАРОДНО РАЗВИТИЕbg_BG
dc.title.alternativeLIDL'S BUSINESS MODEL FOR SUSTAINABLE INTERNATIONAL DEVELOPMENTbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record