• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Роля на оповестените в интернет ценности за бизнес организациите в България

Thumbnail
View/Open
4441feac44969d5c7413ed48b64e6d22.pdf (956.2Kb)
Date
2024
Author
Минков, Илиан
Metadata
Show full item record
Abstract
Успешното позициониране на бизнес организациите в съвременните икономически условия изисква подходящо оповестяване във виртуалното пространство на ключови стратегически документи, един от които са фирмените ценности. Във връзка с това целта на статията е да се идентифицира и оцени ролята на ценностите, оповестени в интернет, на организации от различни сектори на българската икономика и да се направят препоръки за изграждането на фирмена ценностна система в условията на динамична, силно конкурентна и дигитално доминирана бизнес среда. Използваният инструментариум в изследването включва определяне на относителни величини, метод на сравнението и контент анализ. Резултатите от проучването показват, че в повечето от изследваните стопански сектори ценностите не заемат полагащото им се място на основен стратегически документ в системата на опубличената култура на бизнес организациите, като се отчитат и някои неточности при формулирането им.
URI
http://hdl.handle.net/10610/5148
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback