Show simple item record

dc.contributor.authorМинков, Илиан
dc.date.accessioned2025-07-12T17:15:36Z
dc.date.accessioned2025-07-12T17:15:38Z
dc.date.available2025-07-12T17:15:36Z
dc.date.available2025-07-12T17:15:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5148
dc.description.abstractУспешното позициониране на бизнес организациите в съвременните икономически условия изисква подходящо оповестяване във виртуалното пространство на ключови стратегически документи, един от които са фирмените ценности. Във връзка с това целта на статията е да се идентифицира и оцени ролята на ценностите, оповестени в интернет, на организации от различни сектори на българската икономика и да се направят препоръки за изграждането на фирмена ценностна система в условията на динамична, силно конкурентна и дигитално доминирана бизнес среда. Използваният инструментариум в изследването включва определяне на относителни величини, метод на сравнението и контент анализ. Резултатите от проучването показват, че в повечето от изследваните стопански сектори ценностите не заемат полагащото им се място на основен стратегически документ в системата на опубличената култура на бизнес организациите, като се отчитат и някои неточности при формулирането им.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;3
dc.subjectценностиbg_BG
dc.subjectопубличена фирмена култураbg_BG
dc.subjectбизнес организацииbg_BG
dc.subjectинтернетbg_BG
dc.titleРоля на оповестените в интернет ценности за бизнес организациите в Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record