Търсене
Показване на публикации 1-10 от 62
УПРАВЛЕНСКО ОБЩУВАНЕ И УПРАВЛЕНСКИ ПРОЦЕС
(АИ "Ценов", 2015)
ПРОМОЦИИТЕ (ВЪЗПРИЕМАНИ ПОЛЗИ И ЕФЕКТИ)
(АИ "Ценов", 2012)
Промоциите са маркетингов инструмент с нарастващо значение за всички участници в дистрибуционния канал. Въпреки това около тях има множество открити дискусионни въпроси. В настоящото изследване се идентифицират и дискутират ...
Бизнес в средата на Web 2.0 (Web 2.0, Enterptise 2.0, Cloud computig, Saas)
(АИ "Ценов", 2011)
ХОЛИСТИЧНИЯТ МАРКЕТИНГ КАТО ИНТЕГРАТОР НА БИЗНЕС МРЕЖИ
(АИ "Ценов", 2011)
КОГНИТИВНА ТОПОЛОГИЯ И УПРАВЛЕНСКО ПОВЕДЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2012)
Управленски отношения и етични ценности
(АИ "Ценов", 2011)
Международна пазарна диверсификация
(АИ "Ценов", 2011)
Тенденции и стратегии в развитието на хранително-вкусовата промишленост.
(АИ "Ценов", Свищов, 1994)
Теоретични и практико-приложни аспекти на управленската отчетност.
(АИ "Ценов", Свищов, 1994)