Search
Now showing items 1-5 of 5
УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
(АИ "Ценов", 2013)
Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със
стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на ...
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT – A STRATEGY FOR COMPANIES TO ESTABLISH A COMPETITIVE ADVANTAGE
(АИ "Ценов", 2013)
Customer relationship marketing is complemented by the strategic vision of business development – customer management - which includes the
following: customer analysis, customer contributions, life cycle, etc. The two ...
АНАЛИЗ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ СИСТЕМИ НА ПРЕДПРИЯТИЯТА
(АИ "Ценов", 2013)
Развитието на информационните системи изискват много повече от внедряване на съответна технология или намиране на информационно решение. Необходим е задълбочен стратегически подход, анализ на възможностите и обективните ...
AN ANALYSIS OF THE POSSIBILITIES FOR THE DEVELOPMENT OF INFORMATION SYSTEMS IN COMPANIES AND ORGANISATIONS
(АИ "Ценов", 2013)
The development of information systems requires a lot more than
implementing a particular technology or finding an information solution. What are also necessary is a deep strategic approach and an analysis of the possibilities ...
СОФТУЕРЪТ КАТО УСЛУГА – НОВ ПОДХОД ЗА ОБРАБОТКА НА ИНФОРМАЦИЯТА В МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(АИ "Ценов", 2012)
Моделът за обработка на данни, известен като SaaS (Software-as-a-Service)– софтуер като услуга, промени фундаментално начините за обработка на информацията, изнасяйки бработващите процеси извън рамките на предприятието към ...